Cara Nak Masak Itik Yang Lembut

Aku nak dengki dia supaya dia tak keruan tengok bontot aku yang ketat dengan kain batik. Banyak kedai aku makan itik mesti tak pandai masak liat.


Itik Masak Halia Chinese Style Youtube

Tekan atau hentakkan guna gelas plastik yang lain.

. Jadi sengajalah aku pakai baju T yang ketat hari tu. Tidak semua orang sebenarnya dapat memasak itik salai dengan sempurna tetapi kedai ini mampu menunjukkan kepada pelangganya bahawa mereka sangat mahir dalam memasak itik salai. Panaskan minyak dan ambil sedikit bihun yang dah disira dengan gula.

Memang itu rutin aku bila mak tak ada. Sengaja aku nak tengok macam mana gayanya adik aku yang sorang tu bila tengok body aku berpakaian sendat. Masak air gula hingga gula larut.

Tapi yang ini lembut je bila gigit Selain daripada keistimewaan mereka iaitu itik salai nasi goreng. Jadi pagi-pagi lagi aku dah siapkan dia sarapan. Kemudian angkat dan toskan.

1 cawan minyak masak untuk menggoreng. Goreng sehingga kembang kemudian terus masukkan ke dalam gelas plastik.


Itik Masak Paklo Talu Simple Dan Mudah Video Pertama 2021 Youtube


Azie Kitchen Puding Roti Mudah Dan Sedap Roti Food Recipes


Air Tangan Orang Rumah Bapak Petua Melembutkan Daging Itik Kari Itik Ramadan


Pin On Pretty Yet Delicious

No comments for "Cara Nak Masak Itik Yang Lembut"